Your are here: Home // // Fast and Furious 5 a.k.a 'Fast Five' (2011)

Fast and Furious 5 a.k.a 'Fast Five' (2011)

Filem yang dinantikan bakal mengegarkan pawagam lagi tahun depan (2011). Mari kita sorot beberapa gambar dari filem tersebut. Vrooommmm!!!

Fast and Furious 5' AKA 'Fast Five' dijangkakann menemui penonton pada 29 April, dan menampilkan Van Diesel akan ditampilkan selaku teraju utama kali ini.

Filem ini juga akan membawa kembali semua wajah-wajah dari empat filem pertama termasuk Paul Walker, Tyrese Gibson, Jordana Brewster dan 'Ludacris' Bridges Chris dan juga membawa satu wajah baru di Dwayne "The Rock "Johnson yang bintang sebagai agen persekutuan Lukas Hobbs. Hobbs telah ditugaskan untuk mengesan Dom (Diesel) dan Brian (Walker) dan dia dan pasukan menyerang nya melancarkan serangan habis-habisan untuk menangkap mereka.

Di filem ini kita akan melihat "The Rock" dengan wajah yang berbeza dengan janggutnya bersama-sama dengan Diesel (gambar bawah)


Untuk saat ini, Jom kita tengok trailer baru dibawah ini dan biarkan anda semua yang menentukan kehebatan dan deruman enjin yang bakal mengegarkan jantung dan telinga di pawagam nanti


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.