Your are here: Home // // Filem TRON: Legacy (Full download)

Filem TRON: Legacy (Full download)

"TRON: Legacy" - Satu lagi filem yang bakal mengegarkan punggung panggung wayang berdekatan anda! filem ini diadaptasi dari filem "TRON" yang terdahulu pada tahun 1982. Kali ini Walt Disney menyalinnya semula dengan rupa bentuk yang lebih terkini dengan dilimpahi dan lebih realistik dan ia kelihatan lebih gempak di layar perak. Memang kelebihan Walt Disney untuk menambahbaikan sesuatu filem itu supaya lebih baik lagi. Boleh dikatakan filem Matrix pun mendapat inspirasi dari cerita TRON ini.


"TRON: Legacy" ini diarahkan oleh Joseph Kosinski, dan dibintangi oleh Garrett Hedlund (Troy, Hectic, Eragon), Olivia Wilde (Fix, Year One), Jeff Bridges (Iron Man, K-Pax), Bruce Boxleitner (Transmorphers 2), Beau Garrett (4: Rise of the Silver Surfer, Turistas), Karl Urban (Star Trek) dan John Hurt (Hellboy II: The Golden Army)."TRON: Legacy" ditulis oleh Eddy Kitsis dan Adam Horowitz.

"TRON:Legacy" mengisahkan tentang Sam Flynn (watak yang di pegang Garrett Hedlund), memberontak 27 tahun, akibat dihantui oleh kehilangan misteri bapanya, Kevin Flynn, seorang lelaki yang dulu dikenali sebagai yang terkemuka di dunia teknologi visioner.


Filem "TRON:Legacy" ini akan keluar dalam Disney Digital 3D dengan efek dan set yang boleh membuatkan penonton merasakan seperti berada dalam dunia yang berbeza. Pastinya sfx dan music score pasti gempak! Ok! Mari kita tengok Official Trailer:


Link muat turun kat bawah ini, aku pun tak pasti ok lagi ker tak?
Download

Mirror


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.