Your are here: Home // // Fasha Sandha Jawab Kenyataan Nora Danish

Fasha Sandha Jawab Kenyataan Nora Danish

Sejak dua tiga hari ini aku asyik 'tangkap sumbat' kesah Fasha Sandha dengan Jejai jerlah! Blog aku ini dah jadi cam blog artis jer kekdahnya! huhu!

Fasha Sadha kali ini menjawab kenyataan Nora Danish yang mengatakan bahawa dia dan Jejai sudah berpisah sejak dua bulan yang lepas, Kenyataan terbaru Fasha ini menambah panjangkan lagi 'pertengkaran' antara mereka berdua.

Berikut adalah screenshot Blackberry milik Fasha Sandha yang diperolehi (kredit: rotikaya), membuktikan yang mereka berdua masih berhubung sehingga pertengahan Januari lalu dan seolah olah menafikan hubungan mereka berakhir sejak Oktober 2010.


Fasha ketika ditanya wartawan Metro mengenai perpisahan dengan Jejai, beliau menjawab: "Saya meletakkan noktah hubungan kami pada 18 Januari lalu.

Hullahup Quote:
Bererti apakah bukti terbaru dari Fasha sandha ini, korang fikirkan lah sendiri! Bagi aku hal ini dah settle, dah berpisah dah pun! tak kiralah apa pun disebalik ceritanya...Yang pasti sudah PUTUS! Fasha, hang tak payahlah buka lagi inbox sms yang ada! memberatkan kapasiti memori jer nak simpan menda tu semua!

Buat Fasha! Call me! huhuhuh! kekdahnya cam Nora Danish 'cakap' pada safee sali dan Khairul Fahmi dalam tweeternya! huhuhuh! Ohh! Fasha pakai Blackberry ekkk! sama la


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.