Your are here: Home // // Fatin Liyana ikut jejak Hanis Zalikha

Fatin Liyana ikut jejak Hanis Zalikha

Tu dia penangan blog! sebelum ini Hanis Zalikha mengegarkan bumi Malaysia apabila diisytiharkan sebagai pencarian tertinggi di Malaysia bagi sezen 2010 mengatasi Siti Nurhaliza.

Header blog Hanis Zalikha

Kini muncul pula Fatin Liyana yang dilihat bakal mengikut jejak Hanis Zalikha, dengan 'follower'nya mencecah ribu-riban angka dan semakin membina 'empayar'nya! Blogger ini sekarang korang tak payah dah nak jadi artis ker atau personaliti TV ker? Cukup dengan artikel-artikel yang menarik dan jujur dari korang sendiri. Dengan sendiri korang akan menarik minat pembaca-pembaca.

Header blog Fatin Liyana

Untuk mengenali Fatin Liyana dengan lebih rapat lagi, korang lih terus ke blognya dengan link yang aku berikan di atas. Kalau ada peluang lih lah 'masuk jarum'...Itu pun kalau line dia masih clear lah! Selamat Mencuba.....huhuhuhu.


Pandangan aku terhadap kedua blog ini, mereka mempunyai satu persamaan yang amat ketara sekali. Korang tau apa dia? selain dari artikel yang diorang 'conteng'kan di blog peribadi diorang. Jawapannya :
Cantik tak? Cantik...Lawa tak? Lawaaaaaaaa

Cantik tak bakal menantu mak...huhuhuu...

Mereka berdua ini cantik! Siapa yang nak menidakkan kenyataan ini...Lantaklah. Aku tetap berpegang kepada jawapan itu, Manusia memang menyukai cantik, dan aku tidak lepas dari kenyataan itu...Kalau aku 'cantik' dan entri aku cantik...mungkin! huhuh! Tapi aku tak cantik! aku 'cantik' menangkap sumbat jer apa-apa cerita pun kat blog ini dah cam dewan bandaraya dah blog ini...huhu!


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.