Your are here: Home // // Nabil Raja Lawak Temui Cinta Baru

Nabil Raja Lawak Temui Cinta Baru


Petikan: Oh! Bulan
OHBULAN! difahamkan bahawa kekasih terbaru Nabil Raja Lawak bukannya Uqasha, sebaliknya seorang pramugari syarikat penerbangan tempatan yang sangat cantik, smoking hot, marvellous! Kami dimaklumkan percintaan Nabil Raja Lawak & Zira ini hanya diketahui oleh orang terdekat, namun kami berjaya menghidu hubungan mereka berdua ini.

Memang kami tabik spring dengan Nabil, muka biasa-biasa tapi dapat tackle wanita-wanita yang cantik seperti Irma Hasmie, Uqasha & yang terbaru, pramugari bernama Zira. Apa’lah agaknya pickup line yang digunakan oleh Nabil untuk menambat hati wanita-wanita ini?

Mungkin taste wanita sekarang yang gemarkan lelaki pandai melawak, sekurang-kurangnya dapat menghilangkan stress kerja. Anda yang bergelar wanita, setuju?


Status wanita ini yang berbunyi, “Officially missing him…” menimbulkan tanda tanya, sama ada ia ditujukan kepada Nabil Raja Lawak atau lelaki yang lain. Tetapi, ada orang berkata bahawa wanita ini sering bertukar-tukar gambar profil bersama Nabil dengan status berbaur cinta. Mungkin ada benar kata orang itu.




Fullamak! Oiii! tinggi taste bang bil kali ini, tidak dinafikan lawa pompuan nih! Tapi tu lah kan, tengah pemes dan meletop bolehlah maintain stewardess..Esok lusa kalo dah suam-suam peh tu takde job! Beringatlah!

Mungkin jugakkan! pompuan zaman sekarang gamaknya nak cari laki yang boleh buat lawak..boleh buat hilangkan stress seharian bekerja. tapi tiba time nak kawin cari dato' VIP baru senang hidup! yer tak?


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.