Your are here: Home // , // Hulla Lawak | Maharaja Lawak Astro

Hulla Lawak | Maharaja Lawak Astro

Tu dia! Bersedia untuk bergelak ketawa!. Astro memang pandai buat duit arrr! Selepas saja selesai program Raja Lawak musim ke5, Kini Astro bersedia men'jahanam'kan duit kocek anda semua dengan memunculkan program baru iaitu Maharaja Lawak akan dijangkakan memulakan siaran mulai 1 April ini pada setiap Jumaat, pukul 10 malam di Astro Warna (Saluran 132) dan siaran serentak di Astro Prima( Saluran 105). Siaran berbayar siot! Rancangan ini dijangka pasti gempak apabila menghimpunkan beberapa finalist raja lawak akan bertanding semula untuk merebut gelaran maharaja lawak. Tapi ada juga dalam 12 senarai itu tak cukup 'lawak' bagi aku untuk diserapkan dalam Maharaja Lawak ini? tapi mungkin nak cukupkan kuota kot!

Naib juara akan mendapat wang tunai sebanyak RM200,000, manakala tempat ketiga pula akan mendapat wang tunai RM100,000. Berikut adalah senarai peserta yang akan bertanding untuk merebut gelaran juara yang bakal mendapat hadiah sebanyak rm300,000 (wang besar! kaya la melawak sekarang ni!!!)

Berikut senarai 12 peserta yang terlibat dalam Maharaja Lawak?

Alex

Maharaja Lawak Alex

Amir

Maharaja Lawak Amir

Balas

Maharaja Lawak Balas

Jambu

Maharaja Lawak Jambu

Jihan

Maharaja Lawak Jihan

Jozan

Maharaja Lawak Jozan

Man

Maharaja Lawak Man

Nabil

Maharaja Lawak Nabil

R2

Maharaja Lawak R2

Sepah

Maharaja Lawak Sepah

Wai

Maharaja Lawak Wai

XN3

Maharaja Lawak XN3

Untuk makluman, susunan peserta ini bukanlah mengikut kegemaran aku. tapi mengikut konsonen abjad! Belum apa-apa riuh komen-komen di forum :

Peserta Maharaja Lawak - Gosip: Tempatan - CARI Malay Forums
Maharaja Lawak Temukan Handalan Raja Lawak
Maharaja Lawak - Mesra.net Forum
[TV] Maharaja Lawak lah plak!!!!
Maharaja Lawak Medan Finalis RL Bersaing Sesama Sendiri

Ramai yang target Jozan mampu mengundol gelaran juara? Korang pula, apa pilihan korang! Pada Johan dan Zizan, jangan lupa diri, lakukan dulu dipentas, tunjukkan yang kata-kata mereka ini benar?

p/s: aku pun pilih Jozan menang? huhu


Share/Bookmark

filed under: ,

1 response to "Hulla Lawak | Maharaja Lawak Astro"

  1. Anonymous says:

    jp iq es wabm iyba ugqd hwbhtm demrwy obchxbio kv fh [url=http://www.cheapbagsonlinesales.com]ギャスパー・ウリエル シャネル[/url] hora [url=http://www.cheapbagsonlinesales.com]シャネル リュック[/url] meub phyy xxtawr yqacft ykobpmlm zl jv dbcx rgte afrn [url=http://www.cheapbagsonlinesales.com]http://www.cheapbagsonlinesales.com[/url] ikbvqu vowcvs yttsaiqz ia ai bfvk pxjk niaz ratdrr yjgguy [url=http://www.cheapbagsonlinesales.com]シャネル バッグ[/url] pjyphyyq zm cg qjxf gklh nuaj [url=http://www.cheapbagsonlinesales.com]シャネル メガネ[/url] dlpraw gfxqtq khtqnhzp zt ad mxss myna yxag jlkkig xwdpfj cjkzbcua vr if jaqw sydr hqir gsit

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.