Your are here: Home // // Hulla Promo | Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit

Hulla Promo | Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit


Filem Bakal Pecah Panggung 2012 - Sekuel kepada filem Hantu Kak Limah Balik Rumah arahan pengarah Mamat Khalid terbitan Tayangan Unggul Sdn. Bhd.

Diharapnya 'buah tangan' terbaru dari Mamat Khalid ini akan membuat kita berhibur dan enjoy bergelak guling-guling! Apa nak kisah pasal ada mesej yang tersiratlah dalam sesebuah filem ini. Nama pun hiburan takkan semua ada nak buat cam kuliah jer! Sesekali orang pi tengok wayang ini nak hilangkan stress, tak nak pikir-pikir selepas melalui hal-hal kerenah kerja di ofis atau study! Ye tak?

Paling ditunggu, pastinya Ucop Wilcha! tapi dalam poster yang dikeluarkan, takde plak gambar ucop wilcha ini. Suspen! Nampaknya peranan Ucop Wilcha dalam Filem Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit akan diupgrade lagi, kalau tengokkan pada gambar yang kita dapat ini, Ucop Wilcha sudah pakai motor...Ate! camna gaya rhopernya Ucop tu nak mulas trotternya?


Tentunya akan ada sesikit kesinambungan plot-plot dari Hantu Kak Limah Balik Rumah. Jadi ayuh! nanti "Kita bako" kasi pecah panggung!

Sebelum tu, kita tengok dulu sedikit sedutan promo Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit.





Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.