Your are here: Home // // Hulla Zero | Nurul Ain Nordin Gambar Separa Bogel...Seksi Ke?

Hulla Zero | Nurul Ain Nordin Gambar Separa Bogel...Seksi Ke?

Berani buat, Berani tanggung!

Ini bukan kali pertama artis dicemuh disebabkan hal sebegini, kenapa masih ada yang tidak ambil pengajaran? Kenapa dia boleh ingat yang kita kat holywood ke, sehingga boleh nak bergambar sebegitu sekali.

Kalau tengok kan tajuk filem bukan main "Suatu Malam Kubur Berasap", beraksi camtu, tak takut ke?

Sebelum

Selepas

Petikan Nurul Ain di ManggaOnline
"Gambar ini diambil sendiri oleh isteri bos saya didalam studio kami untuk dijadikan poster filem Suatu Malam Kubur Berasap tetapi ia bukanlah final product, menurut mereka, hanya separuh gambar yang akan digunakan dan di bahagian bawah (bahagian punggung) akan diedit oleh pereka grafik dengan ifek akar, kurap dan sebagainya untuk diberikan kesan hantu.Tapi tak sangka, gambar asal ini tersebar terlebih dahulu sebelum poster itu keluar.

"Saya tidak tahu bagaimana gambar ini boleh tersebar, dan sewaktu terbaca artikel di akhbar, saya memang terkejut. Saya tidak sangka akan dihemtam dengan begitu teruk, tetapi saya akur kerana mungkin saya terlalu berfikiran terbuka sehingga sanggup berpakaian sebegitu ketika itu."
sumber asal: manggaonline

Kesan hantulah sangat! huhuh..
Inilah poster akhir sebenar  yang mana telah pun mendapat pelepasan daripada LPF Malaysia.

apa kata hullahup: sebelum ambil gambar awat tak pikiaq abis-abis! pelajar U...ngapa tak boleh beza mana boleh dan mana tak boleh buat...aduyai


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.