Your are here: Home // // Hulla Celebrate | Hari Bapa 2011

Hulla Celebrate | Hari Bapa 2011

Saya Sayang Ayah.


Ayah, Bapak, Dad atau seangkatannya tetap membawa satu maksud yang sama walaupun bunyinya berbeza! Sudahkah anda bersedia, tahukan anda bila sambutan hari bapa? Dimana-mana saja, hari ibu sering 'lebih glamour' dan di'celebrate' dengan penuh meriah berbanding hari bapa. Walau apa pun! Sepatutnya hari bapa juga perlu diangkat sepertimana hari ibu, kerana kedua-dua adalah PENTING sekali buat kita semua!

Tarikh hari bapa bagi tahun 2011 jatuh pada minggu ketiga jun ni. Tarikh rasmi hari bapa secara rasminya akan disambut pada 19 jun 2011. Tarikh Hari bapa sedunia adalah berbeza di setiap negara dan begitu juga dengan tarikh hari.

Kenapa jadi begitu?

Berikut adalah jadual tarikh hari bapa di setiap negara:

19 Jun 2011- Malaysia, Amerika Syarikat, Afrika Selatan, Argentina, Bahamas, Bangladesh, Belanda, Bulgaria, Chile, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Filipina, Greece, Guyana, Hong Kong, India, Ireland, Jamaica, Jepun, Kanada, Malta, Mauritius, Mexico, Pakistan, Panama, Paraguay, Perancis, Peru, Puerto Rico, Singapura, Slovakia, Sri Lanka, Switzerland, Trinidad dan Tobago, Turki, United Kingdom, Venezuela, Zimbabwe.

5 Disember 2011 - Thailand


4 September 2011 – Australia dan New Zealand

17 Julai 2011 – Uruguay

19 Mac 2011– Bolivia, Honduras, Itali, Liechtenstein, Portugal, Sepanyol


apa kata hullahup: Selamat Hari Bapa untuk semua bapa di Malaysia. Semoga menjadi bapa terbaik buat anak-anak anda.


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.