Your are here: Home // , // Hulla Program Realiti | Fahrin Ahmad Pengacara Imam Muda

Hulla Program Realiti | Fahrin Ahmad Pengacara Imam Muda

Program realiti Astro Oasis dapat sambutan golongan profesional



FAHRIN Ahmad menggantikan Ustaz Dzulkarnain Hamzah @ Ustaz Dzul sebagai pengacara untuk program Imam Muda musim kedua pada peringkat separuh yang disiarkan malam ini.

Program yang disiarkan menerusi Astro Oasis saluran 106 mengambil Fahrin di saat akhir kerana Dzulkarnain atau Ustaz Dzul terbabit di dalam kemalangan. Bagaimanapun, keadaan Ustaz Dzul dilaporkan stabil. Pada peringkat separuh akhir, lima Imam Muda bersaing sesama sendiri bagi melayakkan ke peringkat akhir yang dijadualkan pada 1 Julai di Dewan Muktamar, Pusat Islam, Kuala Lumpur. Mereka ialah Mohd Hassan Adli Yahaya @ Yahuza (Hassan), Nazarul Izwan Zolkiflee (Nazrul), Mohd Fakhrurrazi Hussin, Ammar Wan Harun dan Mohd Azlan Zulkarnain.


Bagi episod ke sembilan, lima Imam Muda ini diberi tugasan untuk melakukan aktiviti kemasyarakatan di Rumah Ehsan, Kuala Kubu Bahru bertemakan Warga Emas.


Berkenaan kemalangan yang menimpa Ustaz Dzulkarnain Hamzah (gambar), kejadian yang berlaku kira-kira pukul 2.30 petang itu menyebabkan ustaz Dzul mengalami kecederaan pada bahagian muka dan lutut kiri apabila kereta BMW 5 Siri yang dipandunya bertembung dengan sebuah lori kelapa sawit.

Menurut Ustaz Dzul yang dihubungi mStar Online:

“Semasa saya tiba di satu laluan di Sepang itu, saya ingin memotong sebuah lori muatan kelapa sawit. Malangnya pada waktu itu juga lori berkenaan membelok ke kanan tanpa memberikan lampu isyarat menyebabkan kenderaan saya merempuhnya,”


apa kata hullahup: Harap Ustaz Dzul cepat sembuh.


Share/Bookmark

filed under: ,

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.