Your are here: Home // // Hulla Ribut | Mahaguru Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia - Omardin; Mau Join Jugak?

Hulla Ribut | Mahaguru Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia - Omardin; Mau Join Jugak?

“Batalkan Jika Tidak Mahu ‘Perang’ – Omardin” yang telah dimuatkan dalam akhbar Utusan Malaysia pada tarikh 27 Jun 2011.


Menurut laporan berita tersebut ;

Beliau menasihatkan Ambiga supaya membatalkan segera hasrat menganjurkan perhimpunan itu kerana khuatir tidak akan dapat mengawal emosi anak-anak didiknya jika mereka bertembung pada perhimpunan itu nanti.

Sebagai pengamal silat, saya tidak boleh beri jaminan bahawa kami hanya akan melaung dan membantah sahaja. Jadi sekiranya tidak mahu perkara tidak diingini berlaku, lebih baik batalkan hasrat untuk menganjurkan perhimpunan haram tersebut.

Senang citer! aku cadangkan tak payahlah susah-susahkan diri pi kerahkan anak didik Pertubuhan Seni Silat Lincah Negara turun pada hari yang sama untuk bertembung dengan pihak BERSIH 2.0. Biar sajalah pihak berkuasa yang sepatutnya menjalankan tugas mereka.

apa kata hullahup: Apa ini? Inilah melayu; pandai silat sikit! nak pukul orang. Aduyai...Tak payahlah nak sibuk2 pasal politik yang kotor ini...Teruskan lah hanya memperkayakan Institusi Budaya dan Seni Silat tanahair kita.


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.