Your are here: Home // // Hulla Fakta | Tanda-Tanda Lelaki Itu Merajuk?

Hulla Fakta | Tanda-Tanda Lelaki Itu Merajuk?

comei ker? lelaki merajuk....


Diam Seribu Bahasa
Dia akan diam membisu seribu bahasa sepanjang ada dengan anda. Walaupun anda bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan atau menganggukkan kepalanya saja. Dia sikit pun tak akan layan anda seperti sebelumnya. Jika benda ini berlaku, sohehlah yang dia sedang dalam mood merajuk dengan anda.

Buat Tak Tahu
Dia akan buat 'dek' @ tak tahu dengan anda. Jika anda minta tolong dengan dia seperti belikan aiskrim ker? pegangkan barang ker, dia akan buat acuh tak acuh je. Paling teruk, dia buat-buat pekak badak. Ini cara protes yang paling kronik sebab dia bukan je buat anda geram rasa cam nak telan hidup-hidup tapi buat seolah-olah anda ni sudah ghaib dari alam maya ini.

Menolak Untuk Makan Bersama
Bila lelaki merajuk biasanya dia tak ada nafsu nak jumpa anda atau face to face dengan anda. Nafsu makannya tiba-tiba 'merosot'! Dia akan cuba bagi alasan seperti "u makan la dulu, saya kenyang lagi la..lagipun, saya dah makan dengan kawan saya tadi" (walhal sepanjang anda berjalan dengannya perut sudah 'berkeroncong' tanda lapar... nak uji mereka, anda duduk depan menghadapnya, sambil makan...kemudian cakap "ermmm...ya Allah..sedap betul...ermmmm )


Masam Muka
Tindakan yang ni ialah tindakan yang rasa cam nak telan lelaki ini hidup-hidup. Dalam keadaan yang sama dia juga akan berusaha gigih tarik-tarik muka pula. Tanda tak puas hati sangat la itu konon. Tapi itu normal la, kalau orang dah merajuk. Perempuan pun lebih kurang je! (kaedah yang boleh dilakukan ambik hanger, gantung kat muncung dia)

Baca Surat Khabar
Bab ni memang tabiat orang lelaki. Tapi kalau surat khabar tu dibaca banyak kali tanpa sebab maknanya jiwa dia tak tenteram & ada sesuatu yang mengganggu diri dia. Kekadang bahagian iklan pun dia baca penuh gigih..Itu memang dah kronik merajuk! Lagi-lagi pulak kalau tengah-tengah malam buta.

Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam
Dia akan tengok TV tu sampai larut malam walaupun rancangan tu bukan rancangan favourite dia. Mata dia di TV tapi jiwanya melayang ke lain. Yang ini kena perasan sendiri lah! Anda kena peka beb!

Keluar Rumah Tanpa Beritahu
Ada lelaki yang tak akan memberitahu mana dia nak pergi. Nak protes la tu kononnya. Anda disarankan  jangan paksa dia untuk menjawab pertanyaan anda kerana confirm dia akan buat anda seperti tak wujud je!

Matikan Telefon Bimbit
Ha ni satu lagi tabiat lelaki. Dia tak suka diganggu bila perasaannya tengah marah. Untuk mengelakkan kita mengganggu dia, dia akan matikan telefon bimbit dia & bagi alasan bateri kong. Alasan dia satu je, dia tak mahu dengar suara anda takut perasan marahnya lagi kuat... Tapi perkara ini kira normal, anda perlu bersyukur kerana dia cuma mematikan telefon bimbit...bukannya mematikan diri...huhuuh

Hisap rokok
Macam tak pernah dapat rokok setahun...lepas geram jelas diraut wajah...huhu

apa kata hullahup: lelaki kalau kekadang merajuk comel gak..tapi kalau kerap sangat nak merajuk, mau sangat rasa nak penerajang ye tak?


Share/Bookmark

filed under:

1 response to "Hulla Fakta | Tanda-Tanda Lelaki Itu Merajuk?"

  1. Anonymous says:

    Did not thought about this until now :)Yacon Syrup Extract suppresses the
    pancreatic from smashing down starch into maltose
    and dextrin. It also ends the production of alpha-amylase vitamins in the body.
    Medical professionals occasionally propose this to their people who
    are diabetic patients because the Yacon Syrup stops the creation of alpha-glucosidase located
    in the colon from switching disaccharides and starches into sugar.
    Yacon Syrup benefits also inhibits glucose and carbohydrates from transforming
    into unwanted fats by stopping the creation of citrate lyase.
    Some medical professionals use Garcinia as a laxative to help with constipation or other
    well-being reasons such as slimming, stress relief, depressive
    disorders, mood swings and as a tool to having a beneficial night nap.


    my blog post ... buy organic yacon syrup, buy.organic.yacon.syrup.wheretobuypureyaconrootextract.com,

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.