Your are here: Home // // Hulla LOL | Bunkface dibanned disebabkan "REFORMASI"

Hulla LOL | Bunkface dibanned disebabkan "REFORMASI"

Mungkinkah lagu yang ada perkataan BERSIH pun akan diharamkan oleh RTM?



huhuhu!!! pelawok.


Dengan segala tok nenek punya banyak unsur-unsur negatif : tersebar gambar seksi, gambar bogel, gambar mengarut artis-artis wanita yang sering tersiar dan "terbongkang" di media-media massa mahupun media cetak dan selalu 'panas' dikomplain, sehingga panas buntut artis terlibat dihentam. Itu tak termasuk lagi dengan salah laku moral yang melibatkan artis-artis tempatan.

Tapi sikit pun tak pernah RTM nak ambil kisah atau lebih senang cakap ambil tindakan, hukum, tegur, last-warning atau apa jenis hukuman parol. Ini, bab lirik lagu, punya lah sikit sekelumit ayat, RTM punya lah ambil berat sehinggakan diharam jadahkan lagu ni dimainkan di dalam tv dan station radio milik RTM?

Pui! Puiiii

Berikut kenyataan dari Bunface ;

“Saya pun tidak faham apakah alasan RTM banned (mengharamkan) lagu itu daripada disiarkan di radio? Kami cuma diberitahu dalam lagu itu ada perkataan ‘reformasi’. Sekali lagi saya tidak faham, salahkah kami gunakan perkataan reformasi? Kami bukannya membawa mesej yang tidak baik.

“Reformasi yang saya sebutkan dalam lagu Panik tidak ada kena mengena dengan Gerakan Reformasi yang dilaung-laungkan oleh Pakatan Parti Politik Pembangkang,”

Berikutnya......nantikan saja!!!! Kamon la RTM


Share/Bookmark

filed under:

Telah di buka sebanyak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 harian hullahup.
Designed by Harian Hullahup. Blogger Homesponsored by Nazo.